Onze diensten

Tevredenheidsonderzoek

Artboard Created with Sketch.

Hoort of leest u alleen klagende klanten? Of blijft het helemaal windstil op dat front? Niets is zo nuttig en leerrijk voor een bedrijf als de feedback van zijn klanten en/of gebruikers.

Onze diensten:

  • Voor eenmalige klanten:
    • Beoordeling van het aankoopproces, de 'Customer Journey' of 'klantenreis': van verkoop over productie, het contact met de diverse medewerkers tot de levering en de dienst-na-verkoop.
    • Bepalen USP's, wat waarderen de klanten.
    • Berekenen van de 'Net Promoter Score': hoe waarschijnlijk is het dat een klant van uw merk/product/bedrijf aanbeveelt aan derden?
    • Kwalitatieve verbeterpunten.
       
  • Voor terugkerende klanten:
    • Hoe klantentrouw stimuleren: verbeterpunten opsporen, wijze van klantenbinding nagaan, eigen sterke punten accentueren.
    • Benchmarking: hoe positioneert u zich t.o.v. de andere spelers?
    • Berekenen van uw 'Net Promoter Score': de mate waarin klanten uw bedrijf aanbeveelt aan derden.
    • Onderzoek naar optimalisering van de klantgerichtheid en klantbeleving.

Onze werkwijze:

  • De bevraging van de respondenten kan via verschillende kanalen of een combinatie van:
    • persoonlijk
    • telefonisch
    • online
  • Afhankelijk van:
    • Het aantal klanten,
    • de gewenste respons en informatie.

Wat kunt u leren uit uw ex-klanten en verloren offertes?

  • Niet alleen bestaande klanten zijn interessant om te bevragen. Ook ex-klanten zijn een nuttige bron van informatie, want zij kunnen ons vertellen waarom ze niet meer bij u kopen. Ook de bevraging van verloren prospecten en verloren offertes levert zeer leerrijke informatie op.
  • Ook dit kan eenmalig gebeuren of op continue basis
Samenwerken? Contacteer ons